Wilt u vaste klant worden, dan mailt u uw gegevens door naar info@rwproducts.nl of u belt met onze binnendienst op 045-5330589.
Wij zullen u aansluitend inlichten over de verdere procedure.
Jazeker, u vult enkel uw gevraagde (adres) gegevens in en slaat het registreren over en uw order wordt keurig verwerkt.
Door al uw gegevens te vullen en u te registreren maakt u zelf uw webshop account aan. ( uiteraard met uw eigen login naam en wachtwoord .U volgt eenvoudig de stappen in de webshop
Na het afsluiten van een order kan deze niet meer gewijzigd worden, wilt u toch nog iets wijzigen, belt u dan met onze binnendienst of stuur een mail waarin u vermeldt wat u gewijzigd zou willen zien.
Elke ingevoerde webshop order zal onder de franco huis waarde van € 50.00 ( voor bijv. Nederland ) verzendkosten berekenen. In geval wij op die dag orders alsnog kunnen samenvoegen en de order nog niet verzendklaar staat, kan de binnendienst deze optie bekijken en u daarover informeren.
Ja, u ontvangt altijd per mail een orderbevestiging van uw bestelling.
Ja, u ontvangt samen met uw bestelling uw factuur. In uw orderbevestiging ziet u al de factuurinhoud staan.
Wenst u toch alvast een digitale factuur na betaling ? Dan graag even via het contactformulier aanvragen , en wij sturen de factuur digitaal.
Dit kan in overleg met onze verkoop binnendienst, zij informeren u ook over eventuele kosten.
Afhankelijk van de voorraadstatus wordt uw order de volgende werkdag, of indien RW Products een of meerdere producten moet bestellen, binnen 2 to maximaal 5 werkdagen geleverd. Dit hangt af van de verkrijgbaarheid van de bestelde producten. Mocht een product tijdelijk niet leverbaar zijn of onze leverancier heeft een leververtraging, dan wordt u hierover direct geïnformeerd via mail.
Contacteer telefonisch ( 0455330589 ) onze binnendienst of mail naar: klachten@rwproducts.nl . Vervolgens wordt uw klacht opgenomen en volgens onze klachtenprocedure in behandeling genomen.
Binnen 5 werkdagen ontvangt u bericht over de status van de klacht .