FAQ: Veelgestelde vragen
Kan ik klant worden bij RW Products BV ?
Wilt u vaste klant worden, dan mailt u uw gegevens door naar info@rwproducts.nl of u belt met onze binnendienst op 045-5330589.
Wij zullen u aansluitend inlichten over de verdere procedure.
Kan ik zonder klantnummer toch gewoon in de webshop bestellen?
Jazeker, u vult enkel uw gevraagde (adres) gegevens in en slaat het registreren over en uw order wordt keurig verwerkt.
Hoe maak ik een webshop account aan?
Door al uw gegevens te vullen en u te registreren maakt u zelf uw webshop account aan. ( uiteraard met uw eigen login naam en wachtwoord .U volgt eenvoudig de stappen in de webshop
Kan ik een order in de webshop wijzigen?
Na het afsluiten van een order kan deze niet meer gewijzigd worden, wilt u toch nog iets wijzigen, belt u dan met onze binnendienst of stuur een mail waarin u vermeldt wat u gewijzigd zou willen zien.
Krijg ik bij een volgende bestelling op één dag wederom verzendkosten?
Elke ingevoerde webshop order zal onder de franco huis waarde van € 50.00 ( voor bijv. Nederland ) verzendkosten berekenen. In geval wij op die dag orders alsnog kunnen samenvoegen en de order nog niet verzendklaar staat, kan de binnendienst deze optie bekijken en u daarover informeren.
Ontvang ik altijd een orderbevestiging?
Ja, u ontvangt altijd per mail een orderbevestiging van uw bestelling.
Ontvang ik een factuur als ik bestel in de webshop?
Ja, u ontvangt samen met uw bestelling uw factuur. In uw orderbevestiging ziet u al de factuurinhoud staan.
Wenst u toch alvast een digitale factuur na betaling ? Dan graag even via het contactformulier aanvragen , en wij sturen de factuur digitaal.
Hoe werkt de retourprocedure?
Dit kan in overleg met onze verkoop binnendienst, zij informeren u ook over eventuele kosten.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Afhankelijk van de voorraadstatus wordt uw order de volgende werkdag, of indien RW Products een of meerdere producten moet bestellen, binnen 2 to maximaal 5 werkdagen geleverd. Dit hangt af van de verkrijgbaarheid van de bestelde producten. Mocht een product tijdelijk niet leverbaar zijn of onze leverancier heeft een leververtraging, dan wordt u hierover direct geïnformeerd via mail.
Wat te doen als ik een klacht heb ?
Contacteer telefonisch ( 0455330589 ) onze binnendienst of mail naar: klachten@rwproducts.nl . Vervolgens wordt uw klacht opgenomen en volgens onze klachtenprocedure in behandeling genomen.
Binnen 5 werkdagen ontvangt u bericht over de status van de klacht .